خریدار عناب عمده در تهران

خریدار عناب عمده در تهران،‌ تاجران زیادی هستند که این محصول را برای صادرات به کشورهای دیگر می خواهند، اگر شما نیز خواهان این نمونه ی خوش طعم هستید، می توانید آن را از شعب دارای این محصول به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. عناب عمده محصولی درجه یک و بسیار خوشمزه می باشد و طرفداران بسیاری در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

خریدار عناب عمده در تهران

مقایسه ارزش غذایی عناب خشک و تر

مقایسه ارزش غذایی عناب خشک و تر مقایسه ارزش غذایی عناب خشک و تر بدین صورت می باشد که:

در ۱۰۰ گرم عناب خشک، ۳۵۰ کالری موجود است. عناب خشک حاوی کربوهیدرات، پروتئین و چربی می باشد. ویتامین های موجود در این محصول‌ویتامینA ویتامینC، کلسیم، آهن و پتاسیم و… هستند.

در ۱۰۰ گرم میوه ی عناب، ۷۹ کالری موجود است. عناب تازه نیز دارای کربوهیدرات، پروتئین و دارای ۰ درصد چربی می باشد. ویتامین های موجود در این محصول A، ویتامین C، کلسیم و پتاسیم و منگنز و… هستند.

طبق این مقایسه مشخص شد کالری عناب خشک و ویتامین های موجود در آن بیش تر از عناب تازه است.

عناب خشک و تر هردو خاصیت های درمانی بسیاری دارند از جمله: عناب قند خون را مهار می کند و برای افرادی که دیابت دارند بسیار مناسب می باشد، این محصول سیستم ایمنی بدن را به شدت تقویت می کند، اگر دچار سرماخوردگی شده اید، سرفه و خشکی سینه امانتان را بریده است این نمونه کمک شایانی به شما خواهد کرد.

جوشانده ی این محصول تنگی نفس، آسم و گرفتگی صدا را برطرف می کند.

تفاوت قیمت عناب ایرانی و افغانستانی

تفاوت قیمت عناب ایرانی و افغانستانی تفاوت قیمت عناب ایرانی و افغانستانی: 

عناب یکی از میوه جات بسیار با ارزش موجود در افغانستان است، این میوه ی خوش طعم به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات صادراتی افغانستان محسوب می شود. در بعضی از مناطق این کشور این محصول به صورت خود به خود می روید، این نمونه طرفداران بسیاری در کشور های آسیایی و اروپایی را نیز جذب طعم و کیفیت خود می کند تا جایی که بر روی آن نام طلای سرخ نهادند. عناب خشک افغانستان عمدتا صادر می شود چون محصولی درجه ی یک است، در صنعت دارو سازی از آن استفاده ی بسیار زیادی می کنند.

عناب ایران نیز از کیفیت خوبی برخوردار است اما در برابر عناب افغانستان در درجه ی پایین تری قرار دارد، محصول افغانستان چون به کشورهای دیگر صادر می شود این کشور نیاز خود به این نمونه را  از ایران وارد می کند. این محصول در طب سنتی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این محصول پر خاصیت کشورمان به بازار های مختلف کشورهای دیگر از جمله: ترکیه، افغانستان، پاکستان،کانادا و… نیز راه پیدا کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن